סדר פעולות בזמן הפריקה - יותר מהמלצה:
· חובה על נציג המשק להיות נוכח בזמן פריקת הדלק.
שלב א – בתחילת הפריקה, חובה לבדוק נורית פלומבה ירוקה דולקת + ותעודת המשלוח תואמת לנפח התא.
שלב ב – מומלץ לפרוק את הדלק דרך המונה של המשאית במידה וניתן.
שלב ג – בסוף הפריקה לוודא יחד עם הנהג שצינור המילוי ריק.
4. שלב ד – להשוות את כמות הדלק לפני ואחרי קבלת הדלק:
א. בתעודת המשלוח
ב. במד הזרימה של המכלית
ג. במדיד האלקטרוני.
5. שלב אחרון – לחתום על התעודה ולשחרר את הנהג.
לסיכום : חשוב לבצע את הסעיפים לפי הסדר ורק אז לחתום על תעודת המשלוח ולשחרר את הנהג.
אנא : שימרו אצלכם את תעודת המשלוח לטובת התאמת החשבונית לתעודת המשלוח בהנהלת החשבונות.
בנושא בקרת איכות הסולר – יש לקחת בדיקה למעבדה אך ורק מהמשאית, דגימה אחת לנהג ודגימה אחת או יותר לכם
קישור לתקנות מנהל הדלק בעניין חותם אלקטרוני https://www.nevo.co.il/law_html/law01/999_854.htm
המלצות:
בדיקת כמות הדלק בעת קבלת הדלק :
בזמן קבלת מכלית יש לבדוק נורית ירוקה דולקת - ה"פלומבה". ובסוף הפריקה לבדוק שהכמויות שקיבלתם תואמות את הכמות שרשומה בתעודת המשלוח בהתאם למדידים שלכם.
בדיקת איכות הדלק בעת קבלת הדלק :
במידה ואתם רוצים לקחת בדיקה מהמשאית למעבדה יש לקחת שתי בדיקות יחד עם הנהג (אחת לתת לנהג ואחת לבדיקה שלכם במעבדה), שימו לב ! בקניית סולר בצובר הבדיקה מהמכלים שלכם לא נחשבת.
תחזוקה שוטפת של מכליי הסולר : באחריות הלקוח לנקז אחת לחודש את המים מתחתית מיכל הסולר דרך פתח ניקוז המים במיכל, לוודא שפתח ריקון המאצרה סגור, יש להחליף מסננים בתדירות של אחת לחצי שנה עד שנה. הספקים ישמחו לעזור לכם בכל עת.
דלקנים: התקן אוניברסלי הינו כרטיס אשראי לרכישת דלק , לכן בעת מכירת הרכב חובה לפרק את ההתקן! להזמנת דלקנים חדשים: ריקי/נאווה – 08-8611861
コメント